Sunday, January 26, 2014

Mul pole midagi mängida

Nagu tõsiselt... Jõllitasin just oma Steami mingi pool tundi. Mõnes mõttes võiks osta Crysis 3-e, aga ma ei viitsi Crysist mängida + mul pole raha. Niiet ei. Ja muidu ... ma ei tea. Mul on Assassins Creed 2 pooleli, aga ma ei viitsi seda ka mängida. Esiteks mulle ei meeldi see väga ja teiseks on seal mingid kuradi prostituudid, mida ma ei talu. Niiet jah. See on nii loll lihtsalt.
Niiet.. chillin oma AoE-s edasi :D Arkhami lõpetasin ka ära.
Praegu Mikaeli juures, tal täna sünnipäev. Igasugused sugulased tulevad. Ehk siis taanlaste chill kuni õhtutundideni. Vähemalt saab süüa.
Eile chillisime kodus terve aja, vaatasime filme, lebasime voodis ja sõime sitaks. Oli vaja sellist lebopäeva pärast esimest internshipi nädalat. Ja lubasin endale, et kirjutan täna, aga siis ikka unustasin oma vihiku maha. Oh jah.

No comments:

Post a Comment