Wednesday, November 27, 2013

Fuck that truly

Paha tuju, sest fuck kurat, Taanis on lihtsalt võimatu tööd saada, kui taani keelt ei räägi. Mul tekib täiesti lootusetu tunne juba. Mis ma teen tulevikus? Hakkan kodutuks? Üldse mingit kindlustunnet ei ole.
Ja Mikael käis ka mulle pinda täna tööga. Nagu wtf, ta on taanlane, ta räägib taani keelt oma emakeelena. See pole võimalik, et ta tööd ei saa(mingi mõttetu occasional'i sai aga see pole ikkagi päris õige töö). Tõenäoliselt on asi lihtsalt selles, et ta ei vaata korralikult. Ja see käib mulle nii pinda. Kui ma oskaks taani keelt, oleks töö leidmine imelihtne.
Kõik nagu magaks silmad lahti siin linnas. Mingi Kogenhaageni efekt.
Täna vedasin ennast kooli, sain Vladi ja Oanaga kokku, arutasime seda projekti. Meil tuleb see ikka väga prototüüp. Aga samas egas vist ei peagi hullult detailne olema. Meil on ainult nädal aega seda teha ju. Ja fck triggers, pole ikka veel neid uurinud.

No comments:

Post a Comment