Sunday, November 17, 2013

weekend wow


Meie klassi presentation oli päris lahe. Inimesed olid teinud täiega huvitavaid asju. (Aga let's be honest - Mayas on palju lihtsam animatsioone teha)
Reedel hiljem trippisin Mikaeli juurde, käisime nende autot "puhastamas". (see oli tegelikult spotless) Agajah :D Külm oli...
Siis tagasi tema juurde, chillisime niisama nagu me ikka teeme.
Eile lahkusin Grevest kuskil kell 4, et kiiresti kodust läbi käia, duši all ära käia ja natukenegi inimese moodi välja näha. Norrebrost kaugemale aga ei jõudnud, kuna bussid ei käinud, sest need Jagtvej punkarid tegid mingit demonstratsiooni :D Aka hoidsid liiklust kinni. Otsustasin siis, et pohhyolo, läksin tagasi rongi peale ja Rodovresse, kus Irina juures chilli.
Tore oli tegelikult :) Mina, Irina ja Jens, lihtsalt chillisime, sõime pizzat ja jõime. Isegi Irina jõi :D Ja see oli päris huvitav.
Kuskil kell 12 tuli Mikael mulle järele ning tagasi tema juurde.
Ja ma nii loodan, et ma ta vanemaid üles ei äratanud :D :D :D
Täna lihtsalt lebotsenud, nüüd olen kodus. Homme peaks meil klassiga mingi ekskursioon ühte filmistuudiosse olema. Vlad ei tule, Oana ka mitte. Ma mõtlesin alguses, et ikka lähen aga siis vaatasin, kus kohas see asub ja jah.. See mingis imelikus kohas. Ei viitsi sinna üksi trippida.

No comments:

Post a Comment