Sunday, October 6, 2013

Elu siinpool

Reedel käisime kõigepealt akvaariumis :D Tasuta saime, kuna koolis teeme nagu selle koha kohta website'i. Aga päris tore oli, käisime Irina, Jensi, Antoni ja Yankoga. Minu grupikaaslased on tolgused, ei tulnud, ei tulnud kooli ka ja isegi ei viitsinud sellest kuhugi teatada. Mul väike mure selle grupitöö pärast.
Agajah, igast kalu oli ja haisid ja merihobuseid ja.. Noh nagu ikka :D Meenutas veidi Sealife'i Helsingis. Tegelikult pidime seal u. inimesi küsitlema :D et mis neile meeldib and shit, aga hui. Õpetajad võivad ise seda teha, kui tahavad.
Õhtul läksin välja Mikaeliga, põhiliselt olime seal Voodoo Lounge'is. Jõime ja saime lesbisõbrad. Siis tulid Mikaeli sõbrad ka ja.. Ok, kaks neist käisid mulle pinda täiega. Ma olin u. pooleldi valmis neile molli andma. Nagu niiiiiiii lollid inimesed. Mul tekkis täiega kurb tunne, tahtsin oma Eesti sõpru. Agajah.. siis vedas üks neist idiootidest meid kuskile Norrebro'sse baari, mis oli pilgeni täis ja siis ma olin tõesti nii, et: mees! lähme koju! Ja Mikael sai aru, et ma mõtlesin seda tõsiselt :D Niiet trippisime koju. Ma oleks üks hetk sealt muidu lihtsalt niisama minema jalutanud.
Eile mölutasime, siis läksime Grevesse. Ja kui päev kokku võtta, siis ega me midagi ei teinudki. Sõime ja vaatasime igast paska.
Täna hommikul ajasin ma nende juustu maha :D :D Mikaeli vanemate ees, ikka veel on häbi. :D

No comments:

Post a Comment