Sunday, October 20, 2013

Bob Dylan ja nädalalõpp

Ei ole olnud vaba aega, et arvuti taha istuda ja kirjutada. Ja nüüd sain just idiootidest inimeste peale vihaseks niiet.. Rahustan ennast siin maha siis :D
Teisipäev oli suur päev. :D Ehk Bob Dylan Falconer salen'is. Üksi läksin, kuna kellelgi polnud raha, see pilet oli päris kallis. Aga see oli suht suva. Niikuinii istusin lihtsalt oma koha peal, jõin veini ja kuulasin muusikat. Ja pole vist vaja mainidagi, et lahe oli :) Juba see tunne, et viibisid ühes toas legendiga, oli kõva. Ehkki jah, ta on niiii vana :D Seda oli kuidagi naljakas vaadata, ehkki tean ju küll.
Kolmap. trippisin juba Mikaeli juurde, sõime pizzat koos tema õega, mis nägi välja nii, et meil kõigil oli üks pizza ees ja siis õgisime. Ma olin lihtsalt mingi jõehobu pärast. Mis sobis kokku faktiga, et vaatasime Ace Venturat.
Neljap. tema jälle minu poole, käisime minukodulähedalolevas bomšibaaris nr. 3. Sellel polnud isegi õiget baari :D Lihtsalt mingi laud. Aga samas oli chill. Sai sees suitsetada ja nii. Pealegi pidime natuke tähistama, kuna Mikaelil õnnestus endale töö leida. :) Mis muidugi tuletab mulle meelde, et jahh.. mul on ka vaja. Aga LIHTSALT EI OLE MITTE MIDAGI! Nagu whyyy so hard?
Reedel oli Mikaeli õe sünnipäev. Sugulastega. Päev nr. 1. Õgimine hakkas.
Laupäev oli Mikaeli õe sünnipäev. Sugulastega(+kuus last). Päev nr. 2. Õgimine jätkus.
Tõsiselt ka :D Ma ei taha jõuludeni süüa.
Eile läksime sinna whateverkohta kontserdile. Läksime sinna muidugi põhiliselt Joni bändi pärast, aga samas Jonase bänd mängis ka, niiet seda nägime ka veidi. Olime mõlemad üliväsinud, muusika oli liiga kõva ja üldse... Ei viitsinud üldse olla seal :D Vahepeal tahtsime mina, Irina, Vlad ja Emma ära põgeneda kuskile kõrvalasuvasse geibaari, aga seal toimus mingi üritus, niiet ei saanud.. Siis pidime edasi passima seal rongijaamaklubis(kutsume seda nii). Kahe viimase bändi ajal hakkasin raamatut lugema :D Ma lihtsalt ei viitsinud niisama passida. Ja u. püsti seistes õõtsuda. Hullult lendas juukseid igal pool. Metalmehed ikka karvased.

No comments:

Post a Comment