Thursday, September 26, 2013

Forum yo

Mul on ülisuva sellest website'ist juba. Loodetavasti meil on küllalt, et pass'ida. No lihtsalt ei viitsi enam.
Eile käisime Mikaeliga Blues Overdrive'i kontserdil. See oli lahe. Palju rahulikum kui Krahlis, lihtsalt ühes saalis lava ja siis lauad, toolid, kus istuda. Ei olnud mingit möllu, inimesed lihtsalt kuulasid muusikat. See oli hea, kuna ma olin surmväsinud :D
Meie taga istus üks taani vanadaam, pika mantli, kepi ja kübaraga, kes oli vist nende suurim fänn. Tantsis oma kohal ja elas kaasa ja üldse vahva. Miks Eestis selliseid vanainimesi pole näha?
Kusjuures bänd isegi mäletas meid Tallinnast.
Enne käisime minu kodu kõrval bomšibaaris(ei, mitte see üle tee). Seal oli mingi vene baarman ja vene raadio :D Suhteliselt veider koht.. Täpselt selline, kus kõik külastajad teavad üksteist. Noh, me olime võõrad siis.
Egas midagi. Vaatasime täna Black Booksi esimese hooaja ära. See mul vist juba.. kolmas? kord. Ja nüüd ma siin chillin niisama, ei viitsi rohkem koodida. Foorum näeb okei välja.

http://jens684h.keaweb.dk/forum/index.php?page=forum

No comments:

Post a Comment