Monday, September 9, 2013

Elu

Mu.köha.käib.mulle.pinda. Eriti õhtuti. Ja mul pole mingit rohtu ka. Siin tuleb u. tavalise lihtsa köhasiirupi jaoks arsti juurde minna. Lollus.
Nädalavahetus päris busy. Reedel pidasin oma sünnipäeva sõpradega. Tegime süüa Mikaeliga, hakkasime juba varakult jooma :D Teised jäid niikuinii hiljaks. Agajah, tore oli. Jõime ja.. tantsisime :D Me olime suht palju alkoholi varunud, aga ikka jäi kõigest alles. Kõik tõmbasid mingi 12 minema u. :D Sest et elavad nii kaugel ja värki ja noh, eks ma vist saan aru ka. Rongidega on eriti tüütu jamada öösel.
Siis laupäev olime natuke hangover, aga õhtuks ikkagi Joni juurde, tema sünnat tähistama. Aga see oli lihtsalt selline paar sõpra ja perekond u. Ei joonud ega midagi. Me läksime Mikaeliga varem ära, kuna mu fcking köha ajas mind hulluks.
Eile oli lebo :D Täna kooli ei läinud. Mu ema peaks varsti tulema. Saab foodi ja Sohvi näha ja..

No comments:

Post a Comment