Sunday, January 6, 2013

To the valley below

Milline igatsus ühe inimese järele, keda pole üle poole aasta näinud. Tõesti, miks vaja vana teemat üles kaevata, aga.. lihtsalt kõik see Tallinn ja ammused tuttavad.

Reedel ei teinud midagi, võtsin rahulikult. Ainult sõidutund ja kaltsukatuur Mariliisi/Hannaga. Sain oma vennale Thori kiivri:D Kahjuks see natuke suur talle vist, aganoh niikuinii ei saa kohe kaasa võtta, kuna see liiga suur mu kohvri jaoks. Eks siis kuskil aprillis saab kätte.
Minu kahtlast pimekohtingut:D:D ei toimunudki eile. Läksime selle asemel Liispeti juurde, kus mängisime tema vennaga lauamänge. Täiega lahe oli:D Nii hea tuju tuli sellest.
Siis pärast läksid head vibe'id edasi. Saime Sandraga üle miljoni aasta kokku, jõime Hellas ühe Walteri, siis Noorusesse, kus istusime mingis oma koopas. Tore oli:P Eriti kuna Hes tuli ka linna ja see oli lihtsalt niiiii tore:D
Siis tuli see halvem osa. Lubasin Mariliisile, et lähen talle appi Krahli filmimisel. See maksis 6 euri.. ma olin mingi oh no. + sitt muss oli ka. Ja sellega läks kauem aega, ehk siis Liispet, Hes läksid koju ja Sandrat ei saanud ma kätte. Olin täiega vihane:D Et nii läks. Lõpuks olin nii, et pohhui, ostsin mäkist endale süüa ja läksin taksoga koju. Pettunud natuke.
Täna saime Mäsiga kokku. Istusime mahajäetud kasvuhoones ja mängisime kodutuid:D Ei aga, täiega mõnus koht. Jõime veini ja suitsetasime seal. Siis pärast minu juurde, kus veel veini ja kooki:P

Homme Taani. Üheltpoolt tahan, teiseltpoolt.. nii juba. Mõned inimesed ikka nägemata.

Now you stand with your thief, you're on his parole
With your holy medallion which your fingertips fold,
And your saintlike face and your ghostlike soul,
Oh, who among them do you think could destroy you?

No comments:

Post a Comment