Tuesday, January 1, 2013

Head uut aastat!

Olen pesus terve päeva olnud.... Ja mingi imelik emotsioon valdab mind hetkel.
Alguses võiks siiski kirjutada pühapäevast, mil mul oli üks lahedamaid õhtuid üle pikapika aja. Alguses Mariliisiga kinno mingit Tom Cruise'i filmi vaatama, siis aga Kalamajja mingisse underground motikaklubisse, kus oli JMKE kontsert!!! Niinii hea. Sai nagu ikka korralikult hullu pandud, kõik kaklesid u seal lava ees, mu vasaku jala suur varvas on täiesti sinine. Aga it was all worth it! Tutvusime mngi Tõnuga ka, kes oli täiega tore:D Selline pikkade juustega, nagu need Kiruvere(alguses kirjutasin Kiruvend:D:D) tüübid. Ja siis ta oli Battlefieldi mingis grupis:D Nagu võistles u.
Eile oli aga siis aastavahetus. Ee... nojah, osa oli hea, osa mitte väga. Alguses läksime Maria Marteni korterisse, vaatasime Tujurikkujat. Sõin ühe lõhesaia:D Seejärel läksime mina, Mariliis ja Helle linna. Bussisõit oli vaffa. Hullult täis inimesi, kõik olid purjus. Ma sain rummi ja oleks peaaegu bussist välja lennanud, kuna vähemalt ühe peatusevahe sõitsime nii, et uks oli lahti tegelikult:D Ja kõik olid lihtsalt mingi öäöüöä.
Vabakal maha, seal võtsime vastu ka. Päris palju rahvast oli ja meil oli kaks pudelit šampust. Jõime ikka korralikult..:D Ma isegi ei tea, mida kõike ma jõin öö jooksul.
Pärast Vabakat Kohta, kus oli täiega lahe:D See oli nagu minu jaoks õhtu lemmik osa. Nägin paari teatrikat ja kõik olid mingi jeeee. Chillisime üldse VHKlastega, nagu vanad ajad juba. Ütlesin Poliitikule, et ta on Poliitik.:D Selle peale ütles ta mulle oma pärisnime ka, aga muidugi see ei jäänud mulle meelde.
Okei.. ja siis see õhtu kahtlane osa. Läksime ühe tüübi juurde, tema sõber tuli ka. Ja ma ei teagi, mis me täpselt tegime seal, lihtsalt ajasime lolli juttu u. Vahepeal kaklesin noaga ühe vennaga:D Ee jaa..
Fuck, ma annan oma numbrit nii lihtsalt inimestele. Ma tõesti ei mäletagi seda tüüpi... Ta helistas mulle ka. Oeh.


No comments:

Post a Comment