Wednesday, November 14, 2012

Oh well..

Ma ostsin endale Mass Effecti triology Fonast. Ja jeeee, mu arvuti ei mängi seda. Naljakas, varem pole probleeme olnud mängudega, ehkki see läpakas pole just väga selle jaoks mõeldud. Igatahes jah.. aga ma ei ole väga pettunud or sth kuna see triloogia ikkagi üks mu lemmikuid ja ma olen kõik osad läbi teinud. Nüüd ma lihtsalt.. ostsin selle tagantjärgi.
22. novembriks teha mingi recipe site. Ma ei saa aru, mis värk on meie koolil retseptidega. Selles personal website ülesandes oli ka vaja teha eraldi recipe site. Ma ei teinud. Ma tegin "art" lehe. (Ja naljakas on kirjutada jutumärke, ma nagu eeldan, et tekib automaatselt kaks korraga:D Liiga palju aega Netbeansis veetnud)
Õppime praegu PHP'd. Kuidas teha nt. sellist galeriid, kus saab pilte like'ida ja värki. See suht raske, aga tänu ühe poisi abile sain kuidagi tehtud. Järgmine ül. on siis kommentaaride lisamine luua. Suht hard, aga samas lahe ka.

No comments:

Post a Comment