Saturday, November 3, 2012

Elu siinpool

Niisiis, ma olen vahepeal olnud purjus/väsinud, nii et ei saanud kirjutada. Aga igast põnevat on vahepeal toimunud.
Kolmapäev oli Carla juures Halloweeni tähistamine. Ta joonistas meile kõigile näod ka:D Ma olin Harley Quinn. Kahjuks pilte unustasime teha. Aga ma nägin päris cool välja.
Vahepeal hakkasid nad filmi vaatama ning mina ja üks tüüp läksime teise tuppa suitsu tegema ja rääkima, sest jah, filmid on väga party blooperid. Ja nagu täiega tore oli... Aga nagu..Ma ei saa meestest aru. Ja ma ei räägi sellest rohkem.
Öö veetsin Carla juures. Magasin mingi 3 tundi ainult kokku vist, kuna külm oli. Hommikul sealt otse kooli, kus ma olin ikka suht tolgus. Õnneks tunde polnud, lihtsalt pidime natuke oma pixie booki recordima.
Reedel ajasin ennast üles, ehkki välja puhanud polnud ikka. Läksime recordisime veel natuke. Nüüd õnneks tehtud ka. :)
Õhtul vedasin ennast ikka friday bari Carla ja Irinaga. Ja see oli päris...huvitav:D Brennan kutsus meid kuskile vip ruumi, kus oli veel kaks 4nda semestri inimest. Põhimõtteliselt pääsesime selle kohutava muusika ja halva tantsimise eest minema:D Saime The Kinksi kuulata ja rääkida normaalse häälega. Aga päris huvitav jah:D Kui su õppejõud ostab kõigile õlle ja jutt läheb vahepeal u. mastrubeerimise peale:D

No comments:

Post a Comment