Sunday, December 11, 2011

Legendaarne

Nonii, kell on pool 12, telekast tuleb "Kummituslaev", ma tulin just enne trennist ja olen sitaks väsinud, aga peaks vist selle nv üles kirjutama, enne kui meelest läheb.
Reedel trennis ei käinud. Alguses pidi olema kunstipidu, aga see jäi ära, niisiis läksime kuskil poole 9 paiku Gonsiorisse, kus väike chill Helena, Hanna ja Liispetiga. Esimesed läksid viimase bussiga koju, mina ja Liispet linna. Enamus kohti olid suht tühjad, kuni jõudsime Kohta, kus pm terve VHK. Mingi talvine Hell u.
Ja noh, siis jäimegi sinna. Mariliis tuli ka mõne aja pärast ja päris... naljakas õhtu oli:D Vahepeal mingid tequila shotid Karli ja Märdiga. Ja siis... oh ma ei teagi. Vahepeal oli natuke paha olla.. aga siis ma läksin sisse ja magasin natuke, sel ajal kui Liispet ja Mariliis sealsamas ringi tõmblesid. Mäletan, et paar korda ärkasin üles. Esimene kord Joss u kummardus üle minu ja Liispeti, ma olin nii, et mida kuradit. Siis teine kord magas mu kõrval, peaaegu maas, Tony. Siis üks hetk ärkasin üles, et minna Mihklit ja Sepsi kallistama. No ja siis pani keegi "Sexy and I Know It"'it ja me vist tantsisime natuke Mariliisiga.
Hommikul käisime Hesist läbi ning pool seitse magama. Hull õhtu oli.
Järgmine päev oli laat, kus isegi korra käisime. Aga nii vässu oli olla, et varsti koju. Üldse terve laupäeva veetsin unes.
Täna päris palju õppinud ja homsest hakkabki see kuradi arvestuste nädal pihta.

No comments:

Post a Comment