Monday, December 5, 2011

Girl with one eye

Eile lausa tormasin kodust välja, nii räige vajadus oli. Sain Hannaga kokku, käisime poes. Siis Liispetiga Gonsiorisse, kus väike Walter ja Schubert.
Pärast seda oli mul tegelikult trenn, mis kujunes tunniajaliseks Joeli loenguks, kus ma ei saanud sittagi aru mis ta ajas. Siis ütles mulle, et : sina, jah sina, pead ka muutuma! Ma olin nii, et mina või? hui muutungi. Ja lõpuks nentis ta veel, et kunstiinimene jääb ikka kunstiinimeseks.
Täna oli mingi täielik muigamise tuju:D Liispet teab. Ise küll väga aru ei saanud mis kurat toimus. Lihtsalt mingid lollid mõtted tulid ja pähe ja siis ma naersin üksinda. Varsti Tuvi nr. 2... irvan üksinda.

Üldse väga kahtlane päev...

Ja reedel toimub loodetavasti meie kauaoodatud kunstipidu. Niii tahaaan! Pealegi Liisi kodu tsekiks üle küll:D Tallinki taksoga haha

Ya wanna go to the Devil but you don't like the flames. Blood on Satan's Claw is my middle name. Yeah I'm mean...

No comments:

Post a Comment