Wednesday, August 31, 2011

Oh shit


Kurat kurat. Homme on aktus. Täiesti perses. Vaatasin endale riideid. No midagi nagu sain kokku. Beež seelik, sukad, must pluus, hall pintsak ja kõrged kontsad:S Viimane on eriti sitt, sest mul vist tuleb palju kõndimist ka. ://// Mul läheb tuju kohe pahaks kui aktuse peale mõtlen.
Käisime Liispetiga linnas täna. Sellest kujunes mingi räige tuttavatenägemine. Ma ei tea, läksime umbes Virus trepist alla: trepi keskel tuli meile vastu Viiu, trepimademel Chema ja paar sammu edasi Sandra. Mariaga chillisime ka natuke Vabakal. Siis veel sõime Hella kabeli ees, jõime KUKUs kohvi ning ostsime, nagu tublid koolilapsed kunagi, endale kooliasju.

Täiesti perses, ma ei taha homset. Ja ma ei taha ülehomset. Ja ma ei taha üldse midagi.





Hate

No comments:

Post a Comment