Monday, August 8, 2011

Liispet käis Saaremaal

Paar päeva siis Liispet siin olnud. Hea vaheldus niisama passimisele.
Esimene päev istusime pm niisama. Natuke rõdul, imetlesime päikeseloojangut ja kuulasime muusikat. Rottisime herneid ka.
Siis teine päev oli huvitavam. Läksime Kuressaarde ja käisime igasugustes väikestes poodides. Mina soetasin endale veidi pesu. Ühed sukad võtsin liiga väikesed niiet nüüd tuleb kellelegi maha ärida. Aga ülisexid sukad on:D Tallinnas pean endale uued leidma siis. Siis sõime Vanas Konnas. (Kurat, ma võtsin niigi mingi lasteportsjoni aga seda oli ikka nii palju, et ma peaaegu surin pärast) Bussiga tagasi pärast.
Õhtul istusime rõdul, õgisime ja jõime veini. Täitsa korralikult. Rääkisime igast lollidest asjadest ja helistasime Hesile:D Meie lõbusat tuju sai hommikul lugeda ka Twitterist, kuhu olin pillanud oma parimad tarkuseterad.
Eile mölutasime niisama ja sama käis tänase kohta. Muidu täna õhtu ratsutasin ka natuke oma ema sõbranna juures. Korralikku trenni ei saanud, sest see hobune misbehave'is natuke ja ma ei viitsinud temaga jamada seal palavuses.

No comments:

Post a Comment