Tuesday, August 24, 2010

Originality in the world is dieing.

Blabla igav päev jah...

Ma olen praegu fustrated:D Lihtsalt, on nii palju asju, mis on tulnud moodi, ehkki nad ei oleks pidanud moodi tulema. Saate aru? Noh, ma ei tea:D Latekspükstest oli jumala pohhui aga just mõned asjad. Nt. alustame nendest nerdi prillidest. Mismõttes need järsku nii populaarseks said. Kõik algas hipsteri stiilist ja siis järsku läks mingi hullus lahti?:/ Ja ärme parem rääkigugi raybandsidest. Nüüd need on juba mingid roosad ja lillad ja muud sellised rõvedused (nerdiprillid ka:D) ja neid kannavad jb-d fännavad väikesed tatid. Aussõna:D Jätame nerdi prillid ikka mingile Jack Lawrence'ile, kellele need tegelikult SOBIVAD ka. (pildil)
Ja nüüd ma vaatan, et moodi on läinud selline military stiil. Mu süda tilgub verd. Ma olen otsinud ja otsinud korralikku military jacketit, aga ainult mida vahel müüakse on mingid haledad variandid kuskil Zaras umbes. Aaah. Ma arvan, et ma pean minema rätsepa juurde:D Nagu 4 real. (ei tglt peakski, aga no money)

Praegu kuulan The Dead Weatherit ja see teeb tuju paremaks.

No comments:

Post a Comment