Tuesday, August 3, 2010

Õhtu Tapperis ja jälle Saaremaal

Pühap. sain siis Mariaga kokku. Läksime Tapperisse kus esinesid mingid bändid keda ta näha tahtis. Noh, minu poolt siis nii, et muusika oli hea, aga tra mulle meeldiks rohkem kui sõnadest ka aru saaks:D Mitte lihtsalt roooooooooooooaarhhhhhhhhh:D Siis avastasime et seal oli Aneth. Suhtusin sellesse alguses natuke skeptiliselt. Läksime kolmekesi pizzat sööma ja siis ta jutustas seal oma tuttavatest ja nende tuttavatest ja vanaema tuttavatest ja siis ma surin seal. Lõpuks hakkasin muusikat kuulama.
Aga õhtu poole läks ok'maks. Enam ma sealt õlut ei osta. :D

Esmasp. siis again Saaremaale. Praegu istun siin köögilaua taga ja igav on. Siin olles tekib mul tunne, et tahaks COHHile tagasi, aga samas ma tean, et kui ma seal jälle oleks, siis tahaks jälle hullult tallinnasse. Ehk siis järeldus - ma tahan Tallinnasse.

No comments:

Post a Comment