Monday, July 19, 2010

Massikommunikatsioon


Wuhuu! Ma sain oma need prillid finally. Võttis ikka aega:D
Muidu tõmblesime niisama ringi. Mõttetu päev again. Sõitsime mingi talu juurde, teised läksid ma ei tea mida vaatama ja me pidime seal passima.

Igatahes, tra mu ema ajab mind närvi. Tal ei ole kunagi aega ja teda absoluutselt ei koti mu asjad. Ma pidin igasuguseid asju tegema enne kui mu Tallinnasse lähen aga hui, kunagi pole temal aega. Ehkki ei saa jätte märkimata, et niisama oma sõpradega chillata ja õlut juua on tal küll aega. Fuck. Praegu ta ei võinud mulle näidata sedagi kuidas tema arvutis cd-lt arvutisse laule panna. Et küll siis näitab kui ma tagasi tulen augustis. Nahhui, mul on neid ju kohe vaja. COHHile lähen vahepeal siis võiks nagu peal olla.

Ja see oli mu vihapurse:D Hea et välja sain.

1 comment:

  1. kõige parem on see, et nad suutsid ka söömise ära unustada

    ReplyDelete