Wednesday, July 14, 2010

Joones


Palavus jätkub. Ja praegu igavus ka tglt. Chillime siin niisama Nupsuga arvutis ja värki. Joonistasin ka natuke. Eile unustasin kirjutada, sest nii palav oli:D
Täna on vist Calvin Harris kui ma ei eksi. Mariliis läheb kindlalt ja Siim... Mul on tunne, et teised elavad, ma mitte:D No kohe üldse ei viitsi siin Saaremaal olla. Tahaks juba linna ja peole ja COHHile ja Tapperisse ja ma ei tea kuhu veel:D Tantsimise isu on ka. Nups näitas mulle mingit "hip-hopi" khmmkhmm* kava mida mingi Kaarel oli neile laagris teinud. No see oli hull. Kui see on hip hop siis olen mina calvin harris:D Häbitu Kaarel selline, et seda õpetab. :D Haha, millegi pärast tuli mu kujutlematesse Kaarel Kastehein treenerina. Võib-olla oligi:D Kes seda teab mis secret life'i ta elab. Nups ei mäletanud perekonnanime ka.
Ma avastasin, et tegelikult läheb suht busy'ks. Peame tegema filmi., minema telkima, pühap. tuleb Helle ja millalgi tahan veel Hesiga kokku saada. 22ndal juba linna niiet jahh... kiirekiire!

2 comments:

  1. haha:D CALVIN HARRIS OLI MEGAAAAAAAAAAAAMASSIVEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ja ma nägin Hellet eile:D ja Kastehein it is.

    ReplyDelete
  2. miks siis anonymous nüüd:D

    ReplyDelete