Thursday, February 20, 2014

i have been away...

...doing stuff.

Disainin tööl praegu ühe moekunstniku lehekülge. Kahjuks oli see ülesanne enne ühe teise inimese käes, kes on suht sita teinud. Esiteks on psd-d kõik mingit sitta täis, mul kulus esimesed kaks tundi, et need ära korrastada. Teiseks ei ole see disain just väga... ilus. Aga kahjuks klient juba validate'is ära, niiet mul ei ole lubatud seal mingit hullu redesigni teha. Aga nii tahaaaaks! Fashion websites on täiega lahedad tavaliselt. Tahan ka midagi sellist teha. Aga ei saa... kuna mingi murka tegi juba versiooni. Ja situs Photoshopi type tooli ära nendel PSD'del, kuna kasutas paremalt vasakule kirjutamist.
Mikael pani meid mingisse Albertslundi korterimajja kirja, kuhu Alex ja Carla korteri said. Aga ma ei taha Albertslundi international kollegiumis eladaaaa!! :'( Mulle ei meeldi see koht. Igasuguseid rõvedaid inimesi täis. Nagu tõsiselt... Isegi päeva ajal on vastik. Nüüd ma natuke bitchin taga selle üle :D "natuke"
Eile läksin pärast tööd Grevesse, kuna Mikaeli vanemad Tšehhis suusatamas, ehk siis maja meie päralt. Oli lebolaiff nagu ikka.
"natuke bitchin"

No comments:

Post a Comment