Friday, April 19, 2013

...

Okei, mu Vennaskonna-needus läheb edasi.. :D Sandra haige or smth ning mul ei ole kedagi teist kellega minna, niiet fun..
Täiega ootasin seda tegelikult.
Eile alguses sõidutund, siis koju ja kuueks jälle linna. Krahlis oli see näituse avamine. Hesi, Aksli tööd ka üleval. Igast tuttavaid nägime seal ja kuna läksime alguseks, siis saime juua ka veel :D Ning nägin bitchi-paari ka.. Aga nagu jah... Mul mingi paksu tunne :D Haha
Seejärel Mariliisiga Kanutisse, kus oli etendus "Beibed" (ma pidevalt arvasin, et Barbied). Ja mulle meeldis.. A veidi hipster. Sain fortune cookie fortune'i ka. Mingi "Your first love still thinks about you" või midaiganes. Ma olin nii, et ahso :D
Pärast esimest korda elus Musta puudlisse(Jah, esimest korda elus, i know). Jõime siidrit, chill. Hiljem korra Kohta, kus mingid tüütud vhklased ja siis EKA peole u. 20 minutiks. Ja see tundus nii lahe:D Hes oli mõnusalt purjus ja mölises nagu ikka ja EKA maja on lahe ning need inimesed tundusid ka coolid.
Viimase bussiga siiski koju, arvasin, et täna Vennaskonnale ja nii.. Aga paistab, et mitte
Ma ei viitsi niisama juua

No comments:

Post a Comment