Sunday, December 2, 2012

Money comes, money goes

Peaks siis oma nädalavahetusest ka rääkima. Aga esiteks mainiksin, et meil tuli ka täna esimene lumi maha. Minu arvamus - neutraalne.
Reedel koolis ei käinud, sai kõik töö kodus ka ära tehtud. Kella 7 paiku tulid Irina, Carla minu juurde, tegime muffineid ja jõime veini. Siis kooli lähedale, saime Jensiga kokku ning nende juurde.
Chill õhtu oli isegi. Jõime veel natuke ja õpetasime neile rumeenlastele Bailat. Ning.. ajasime igast lolli iba fb's olevatele inimestele:D
Ning mõned bitch-mehed hakkavad juba vaikselt pinda käima.
Eile ei lebotsenudki väga. Vaid selle asemel hoopis hardcore christmas shopping. Mina, Irina, Carla läksime linna.. alguses pidid nemad kinke ostma, lõpuks olin mina ostnud sitaks, nemad mitte  midagi:D Agajah.. vähemalt sain peaaegu kõik ostetud ja raha läks ikka päris palju. Peaaegu 1000 dkk-d. Aganoh, suure osa sellest võtsid ka ühed kingad ja üks vest, mis ma endale ostsin.
Pärast take-away hiina toit ja kodus nomnom.

No comments:

Post a Comment