Sunday, July 1, 2012

Let's get fucked up

Tänane päev möödus ikka täielikus uimas. Kes oleks võinud arvata, et eile nii hulluks läheb. Sai päris korralikult. :D
Alguses läksime tädi ja Heleniga vaatama Madagaskarit:D (Crazy party, I know) See oli päris tore. Lastefilmid on nii nunnud, kõik läheb alati hästi lõpus, tekitavad sellise positiivse tunde.
Pärast Liispetsiga kokku, läksime Taani kuninga aeda, jõin OLD BOBBY't. :D See mingi vaffa inglise õlu, mille ma alles eile avastasin. Koera pilt on peal. :D Sellepärast ostsimegi.
Siis veini ja ateljee, kus oleks peaaegu jälle tulnud koridori-party. Õnneks päästis Liispeti ema meid siiski ära ja tuli tegi ukse lahti.
Ja siis juba Hella ning sealse rahvaga. Sandraga saime lampi kokku ja üks vend vist sai mu peale natuke pahaseks, et ma tema juurde ei läinud. Loodetavasti ta siiski pikka viha ei pea. :D Oleks ju võinud aga jäin Mariliisi/Liispetsiga ikka.
Siis edasi läks juba ... ma ei tea.. Läksime kuskile Nimetasse, mingi rõve 40-aastane dry-humpis mind(Miks ma alati selliste otsa satun???:D) ja siis ma chillisin veel vahepeal Ragnariga, kes otsis oma kitarri.
Ohjumal, siis sai veel vahepeal kuskil Embassys käidud u. Mina rääkisin DJ'ga. Ostsin mingit lahedat sinist kokteili ka. Rohkem väga ei mäleta mida me tegime seal. Ma isegi ei tea mis kell me tagasi atekasse läksime. Kell pool 6 on mul igatahes tehtud üks kõne Liispetile.
Kell 9 äratatati mind üles, Liispet pidi Hiiumaale minema, mina trippisin koju. Ikka veel purjus. Siis magasin natuke, lõpuks roomasin voodist välja ja siis pidingi juba varsti TRENNI minema. Oiiii kui halb oli minna:D Väga hullult proovi kaasa ei teinud.

No comments:

Post a Comment