Tuesday, February 28, 2012

tired as fck

Eile unustasin kirjutada, sest... no alguses pidin, aga siis läks meelest, hakkasin Siimuga rääkima ja lõpuks läksin filmi vaatama.
Ega vist midagi eriti ei teinudki, joonistamises ei käinud, sest bio jäi ära ja.. you know:D Käisin Mariaga raamatupoodides hoopis. Ostsin endale V for Vendetta. Ehkki peaks Krossi lugema hetkel, sest see reedeks. Ma vihkan seda "pean lugema" asja. Keisri hull on täiega lahe raamat ja see Eeva on lahe naine ja ma olen sellesse Timosse armunud aga ma ei taha seda raamatut turbokiirusel reedeks läbi lugeda. Tahan.. chillilt võtta.
Täna oli päris pikk päev, ehkki tundide poolest üks lühemaid. Pille oli mulle töö 3'e pannud... ma olin mingi mothef... :D ma enamuse vaatasin maha, sest mulle lihtsalt ei jäänud meelde kõikide nende erinevate heliloojate sünnipaigad või teosed, aga ikka sain kolme. Ja kuulamistöö sain 4... missest, et seda ma u. ÜLDSE ei osanud.
Siis pärast Mariale kleiti vaatamas balliks. ta leidis (mina leidsin:D:D) ühe hästi ilusa, mille ta võiks osta ka:D
Ja siis pärast lockingusse ja nüüd kodus ja ma olen vväääga väsinud. .. pessu ja voodisse vist varsti, missest, et kell alles 10

No comments:

Post a Comment