Wednesday, January 18, 2012

Hurraa

Ma sain valmis selle jutu nüüd:D Lasen Margitil välja printida. Häirib, et siin kodus enam printerit pole. Nagu why? Mingi mõttetu asja pärast.
See bio töö pidi hull lihtne olema ja kui ma vaatasin nende omasid, siis oligi, aga kui ma järeltööd läksin tegema, siis ainuke mõte, mis mul peas oli, et dafuq is this? Andsin siin Mairile tagasi ja läksin õppisin natuke juurde. Sest nagu tõesti... ülilambikad küsimused. Mul polnud isegi kuskilt võtta neid vastuseid.
Ja selgus, et saksas oli ka kontrolltöö, ma pole 4 nädalat tunnis käinud(seal hulgas vaheaeg) ja loomulikult ei osanud ma teha. Järgmine nädal uuesti siis.
Trennikad teevad oma kava hullult jälle ja ma olen nii, et ... njäh. Tahaks, et need rohelised klassid oleks ikka olemas.

No comments:

Post a Comment