Monday, July 18, 2011

2nd day


Kuidagi nii chill on siin olla. Üldse ei ole sellist võõrast tunnet nagu tavaliselt välismaal on. Vb on asi selles, et kõik on inglise keeles. :P
Alguses käisime täna Victoria ja Alberti muuseumis. See oli nagu hugeee. Ja ülilahe. Käisin suu ammuli lahti. Kõike ei jõudnudki näha...
Siis London Dungeonisse, mis oli ka kõva. See ei olnud lihtsalt mingi "õuduste rada" or whatever:D Vaid seal olid nagu näitlejad, kes rääkisid nendest tegelastest ja nii. Eriti haige oli see lõpu osa, kus me olime mingi kuradi asja peal.
*Mina seletan mingit sitta Helenile*
Margit: "Marilin, hoia kinni!"
Mina: "Miks? WOAAAAAAAA...." sest see asjandus läks järsult alla.
Noh, siis õhtu sisse mahtus veel London Eye. Ma olin seal mingi jeaa... Lõpus hakkasin ajalehte lugema. Teised turistid hullult sebisid mu ümber, tegid igast tornikesest pilti, mina olin nagu mingi mr. Bean ameerika mägedel.
Päris õhtul jalutasime mööda King's road'i kuulsa poeni. See oli nii lahe. Ümbritsetuna säravatest poodidest, mõjus see küll nagu oleks ajast tagasi astunud. Kahjuks see oli closed.

No comments:

Post a Comment